Syy numero yksi:
Näin hassun muumien jakson, missä pikkumyy haluaa alkaa seurustella nuuskamuikkusen kans!

Syy  numero kaksi:
Vein pikkusiskon kouluun omalla koulumatkallani ja sisko oli hassu.

Syy numero kolme:
Juttelin yhen kaverin kans jonka kans en oo jutellu melkee ikinä mut juteltiin koko hypäri tänään!

Syy numero neljä:
Meidän opo on ihan taju mukava, harmi vaan et mun piti häippästä aika pian sieltä sen kans juttelemasta kun syyssä numero kolme mainittu kaveri odotti mua. JA se opo selvitti mulle niitä asioita mistä halusin tietää niin et oikein pätevä ihminen hän on.

Syy numero viisi:
Puhuin syvällisiä yhen toisen kaverin kans ja tuli sellanen kiva olo.

Syy numero kuusi:
Oon nauranu tänään tosi paljon! Oikeesti miks kaikki on tänään nii hassua?

Syy numero seitsemän:
Kemia on tyhmää.

Syy numero kahdeksan:
Juttelin toisenki kaverin kans kaikkia isosjuttuja ja kesän suunnitelmia ja oikeesti puhuttiin tosi paljon ja siitäkin tuli hyvä mieli!

Syy numero yhdeksän:
Mietittiin kavereitten kans tänään et mitähän meistä tulee isona ja musta tulee kuulemma lastentarhatäti tai ala-asteopettaja (<-harmi etten osaa kirjottaa tuota sanaa oikein, ainakin luulen etten osannut) tai nuoriso-ohjaaja, mitkä on kaikki tosi kivoja ammatteja.

Syy numero kymmenen:
Menin bussipysäkille kerrankin juuri sopivaan aikaan, en liian ajoissa, enkä liian myöhään! Olin siinä ehkä 2min ennenkuin bussi tuli! Yleensä seison varttia aikaisemmin pysäkillä kun myöhästyin edellisestä bussista :P

EXTRANUMEROYKSITOISTA:
Kaikki sano mulle tänään et mun hiukset on jotenki tosi nätisti! Vaikka ei ne kyllä oo ees mitenkää erityisesti. Mikä luonnollisesti tarkoittaa sitä et mun hiukset on aina kivasti! : D