Syksy on nyt täällä. Ulkona on kylmä ja tuulee, puiden lehdet on keltaiset. Minä oon aina tykänny alkusyksystä. Sellaisesta ilmasta, kun pitää pistää kunnolla vaatetta päälle, kun menee ulos, mutta kun ulos ei kuitenkaan palellu. Tää on mun mielestä sellanen "oikee" ilma. Ei oo kuuma, mutta ei ole luntakaan. Syksyllä on myös tosi kaunista.

Mulla on kans syksyllä tosi paljon energiaa tehdä asioita! Eilen kävin lenkillä siskon kans, hyvä minä! Ja siivosin illalla. Läksyt jäi kyllä tekemättä.. No, ei sitä kaikkea voi ehtiä, voiko? Ja tänään teen ylihuolellisesti kaikki läksyt.

En harrasta mitään valokuvausta tms, mutta se on kivaa! Yleensä kamera (sellainen pieni digitaalinen, jossa on iso näyttö : D ) vaan ei ole mukana kun on jotain oikeasti hienoa kuvattavaa. Ja minähän en herää aamulla aikaisin kuvaamaan auringonnousua.. Ja tämä selitys siksi, että haluan kokeilla liittää tähän tekstiin kuvia:

               1909836.jpg
Yy, tylsä vuodatus ei suostu siirtämään tuota hienompaa kuvaa tuosta kanisterista.. no.. Hienoin on kuitenkin mun mielestä tuo, mikä on tässä blogin taustalla, laitanpa senkin tähän :
               1909847.jpg