Phuuh, olin mummolassa syömässä lettuja kokeen jälkeen. Nami, mutta tulin kyllä ihan täyteen. Silti on nyt nälkä, mutta kostoksi siitä, että menin mummolle, äiti taitaa laittaa jotain pahaa ruokaa, niin että mun ei tee mieli syödä. Meidän äiti ei jostain syystä tykkää mummosta ja se alko aamulla taas valittaa et miks mää sinne mummolaan nyt oon menossa. Sanoin mummolle että meen ja miksi minä en saa mummoa ilahduttaa vierailulla, kun se itse ei näköjään ole yhtään ilahtunut mun seurasta kun valittaa ja juonii vaan kokoajan. Pöh. Meidän äiti on niin ärsyttävä kun se ei ikinä voi sanoa suoraan mitään kun sen pitää aina sit tehdä joku ovela kostojuoni jos asiat ei mee niinkuin se haluaa.

Mut jee, nyt on koeviikko. Tänään mulla oli uskonnon koe mikä meni ihan suht hyvin (sitten kokeenpalautuksessa nähdään, kuinka hyvin se menikään..) ja huomenna on enkunkoe. Seuraava koe onkin vasta keskiviikkona, hihhei. Siihen kyllä pitää vähän opiskella kun se kerta on saksankoe ja minä en osaa saksaa nyt kyllä yhtään. VAIKKA olen käynyt saksankielistä koulua. Ei se vaan niin helppoa ole. Tai sitten olen niin tyhmä että en tajua. Enkä todellakaan pyydä siltä opettajalta tukiopetusta kun se jo tunnilla hermostuu kun oppilaat ei osaa. Mut viikonloppuna on isosleiri, siellä on joku joka osaa saksaa ja se saa opettaa mua vähäsen, jos vaan on sopiva hetki. Epäilen kyllä että ei ole. Mutta pöh.

Jostain vissiin huomaa, että talvi ja pimeys on tulossa, ainakin mun blogiteksteistä. Toinen toistaan masentuneempia. No, kylläpä tämä tästä kohta. Sit kun joulu tulee, niin ihanaa<3 Pitäisköhän mun kirjoittaa tänne blogiin sit joku "ihanaa, joulu tulee kohta"-teksti, vaikka kaikki kirjottaa sellasia? :) Tottakai kirjoitan, hyvät blogini lukijat, ette pääse pakoon minun joulunihkutusbloggaukseltani vaikka mikä olisi.