Ai, kun mielikuvituksellinen otsikko.
No, ei voi vaatia enempää kun en ole pitkään aikaan kirjoittanut blogia. Viime bloggaus vanhaan blogiini taisi olla yli kolme kuukautta sitten. Muutenkaan en enää tykännyt vanhasta blogistani, niinpä päätin nyt aloittaa ihan puhtaalta pöydältä ja perustaa ihan uuden blogin, jonka perustan ihan "kunnolla".

Joo mutta tehdäänpäs nyt kunnon aloitus ja esitellään tämä blogi: Blogini nimi on Epätavallinen ja bloggaajana on 16-vuotias tyttö jostain päin Suomea. Eli minä. Tämän blogin tarkoitus on valottaa ihmisille ensimmäistä vuotta lukiossa olevan, montaa eri asiaa harrastavan ihmisen joskus tavallista, toisinaan taas hyvinkin epätavallista, elämää.

Kerronpas itsestäni vähän enemmän: Kuten varmaan kävi jo selväksi, olen 16 vuotta ja lukion ensimmäisellä luokalla. Edustan tätä kauniinpaa sukupuolta, vaikka se kauneus ei aina niin selvästi näykään.. Jos jotakuta kiinnostaa, niin olen melkein 160cm pitkä, en ole laiha enkä lihava, ja silmät ovat aika oudon väriset. Luulisin, että ruskeat, mutta kuulemma niissä on myös jotain vihreää ja keltaista (??). Harrastan pääasiassa näyttelemistä ja kuntonyrkkeilyä, mutta tykkään myös soittaa pianoa, lukea, kirjoittaa ja katsoa elokuvia. Vapaa-ajanvietteeksi voi varmaan myös laskea sen, että olen mukana jossain seurakunnan toiminnassa, isosena ja sitten kans yhdessä kerhossa, josta en nyt jaksa kauheasti selittää.

Jos minun pitäisi kuvailla luonnettani, niin sanoisin että olen aika vaihteleva. Joskus olen yli-energinen ja iloinen ja joskus taas väsyttää ja olen vähän hiljaisempi ja rauhallisempi ja järkevämpi. Kavereilta olen saanut kuulla tällaista (tarvitsin yhteen paperiin mielipiteitä, että millaisena kaverini minua pitävät ja tällaista sain siihen sitten kirjoittaa): energinen, iloinen, hassu, höppänä, kaikkien kaveri, hyvä koulussa, kiva, mukava.

Hmm, olisikohan tässä kaikki tällä kertaa? Kiitos jos luitte ja toivottavasti luette blogiani myös jatkossa, vaikkei tämä ensimmäinen kirjoitus niin supermielenkiintoinen ollutkaan. Ja blogin ulkoasua lupaan muokkailla joskus. Moikkamoi <3