Enpäs ole pitkään aikaan kirjottanut tänne. Anteeksi kaikki (olemattomat) lukijakullat<3

Mulla on ikävä rippileirille ja yhelle lastenleirille millä olin isosena. Tää on niin typerää että ihan hävettää mutta illalla aina aattelen niitä ihmisiä siellä ja tulee ikävä. Kun tiedän että en näe niitä nyt pitkään aikaan kun oon lähössä vuodeksi ulkomaille.

Mulla on leireillä aina niin paljon hauskempaa kuin kotona tai ees kavereitten kanssa. Onhan kavereitten kanssa niitä ihania hetkiä ja rakastan niitä enemmän kuin mitään mutta silti ne leirit on kuitenki jotain niin tärkeää mulle. En tiiä mikä siinä oikein on, ehkä se että uskallan yleensä olla enemmän oma itseni. Ja onhan siellä hauskaa kun saa tehdä kaikkea jännää ja kivaa. Ja mulle on kans hirmu tärkeää se, että ne aikuiset ohjaajat on siellä ja niitten kanssa voi jutella niitä näitä ja ne kuuntelee ihan oikeesti : D Ja tykkään kans kun annetaan vähän vastuuta ja luotetaan siihen että kyllä mää osaan kans hoitaa kaikki hommani niinkuin pitääkin. Leireillä on vaan sellanen turvallinen ilmapiiri, ja siellä on paljon kavereita.

Vaikka olipa tuossa viime leirillä välillä vähän ahdistavaa kun tuntui että muutamat poikaisoset ei ihan osanneet aina kunnioittaa mun personal-spacea vaan tuli vähän liian lähelle aina. Mut kylläpä se siitä, ainaki sen toisen kohdalla sain ite tehtyä selväksi että en oikeen välitä. Toinen ei sit ihan vissiin ymmärtäny mun (välillä vähemmän) hienovaraista vihjailua siitä et annappa olla rauhassa mut jaaah. 


Aurinko paistaa, ihana ilma, oon niin iloinen. Elämä hymyilee välillä enemmän ja välillä vähemmän mut tuntuu tää loma kyllä niin ihanalta. Paitsi ois mulla töitä, mut en jaksa tehdä ;D Nää "joustavat työajat" passaa mulle.

Mulla on muuten uudet hiukset. Nää on tämmöset polkka-mittaiset (aina vaan lyhenee), ruskeet, mut näissä on vähän sellasia vaaleempia raitoja. Ettei juurikasvu näy kun se tulee näkyviin. Nää on vähän erilaiset kuin mitä halusin sillon kun menin kampaajalle mut nyt ko oon kotona ja katon näitä peilistä nii tuntuu vaan että tällasia hiuksia oon aina halunnu. Varsinki ko nää vähän kasvaa niin nää on just täydelliset!<3 Vihdoinkin onnistuin tässä hiustenleikkausjutussa :) Rakastan mun kampaajaa, se on ihana. Ja se on ihanaa kun se pesee hiukset ja hieroo päänahkaa ja kuivaa hiukset ja laittaa niitä vielä.

Juu. Mut kirjottelenpa lisää sitten vielä myöhemmin jos jaksan, moikkamoi<3