Huhhui, väsyttää ja nenä on tukossa ja väsyttää ja ajatus kulkee kuin puurossa. Elikkä olen kipeänä kotona. Oikeasti ei varmaan ole edes kuumetta, mutta otin tilaisuudesta vaarin kun äiti sanoi että onko millainen olo ja se sanoi kirjoittavansa mulle poissaolon. Ja on mulla oikeesti huono olo, ihana olla kotona vain<3

Viime viikonloppu oli oikeasti ihanin ja kamalin viikonloppu ikinä. Lauantaina olin kaverin tanssiesitystä katsomassa. Se oli ihan kiva, pienet lapset oli tosi söpöja kun ne tanssi. Sen jälkeen jäin kavereiden kanssa kaupungille vähäksi aikaa ja käytiin kahvilla ja näin ja sen jälkeen pyöräilin kotiin (meni yli puoli tuntia kiitos liikennevalojen, jotka on sijoitettu 10 välein). Kotona ehdin olla vähän yli tunnin kun pappa tuli hakemaan ja vei mut yhteen joulujuhlaan, missä oli kans tosi hauskaa ja kivaa ja mukavaa ja sai ruokaa. Sinä päivänä en ollut syönyt kuin yhden pakastepizzan, kun olin kahdestaan vaihtarin kans kotona ja vaihtari ei osaa kokata ja minä en ehtinyt.

Sunnuntaina olin kahvittamassa kirkkokahveja ja sielläkin oli ihan kivaa. Kun tulin sieltä, serkku ja setä tuli kylään pariksi tunniksi. Ja illalla tuli idols! Siitä kohta myöhemmin vielä. Mutta siis olen tullut siihen lopputulokseen, että olin tuolloin viikonloppuna oikeasti kipeänä, sain tänään vasta kuulla miten meidän kuumemittaria käytetäänkään (sen pitää antaa olla kainalossa 5min, ei 2min, kuten luulin...) elikkä kuumetta en onnistunut mittaamaan, eikä siis ollut mitään hyvää tekosyytä olla poissa mistään (enkä olisi halunnutkaan). Viikonloppuna oli kyllä välillä tosi kurja olo, mutta ajattelin että se johtuu tästä nuhasta yleensä. Uh. Hiukan kyllä häiritsee että olin leipomassa ihmisille kipeänä, mutta jaah... tuskin ne mitään ruokamyrkytyksiä on saanut :) Mutta hauskaa oli, nuhasta huolimatta.

Ja sitten IDOLS. Väsyneenä ja viimeisillä voimillani istuin sunnuntai-iltana klo. 22.35 television ääressä katsomassa idolsin viimeistä tuloslähetystä. Arvasin, että Koop voittaisi. Itse en erityisemmin pitänyt Koopista tai Annasta. Jos olisi ollut pakko äänestää, olisin ehkä äänestänyt Kooppia. Koop laulaa paljon paremmin, vaikka muuten pidän jostain syystä Annasta enemmän. Anna oli alunperin mun suosikki-finalisti, kun se on niin aurinkoinen ja positiivisen ja kivan oloinen ihmisenä, mutta loppujen lopuksi sen laulu alkoi kuulostaa vähän yksitoikkoiselta kun se lauloi vähän samankaltaisia lauluja kokoajan. Finaalissa ne kaksi laulua, mitä se ei ollut itse valinnut, oli kyllä parhaat :)

Mutta aah, menenpäs tästä joko takaisin nukkumaan, tai katsomaan telkkaria ja ehkä jopa tekemään vähän läksyjä... Saisi kerrankin tehtyä kaikki läksyt.