Tämä on selkeästi viikon kysymys nyt. Kuka on ruma ja kuka on kaunis?

Mulla on yks kaveri, sanotaan häntä nyt vaikka Bööksi. Böö on nyt lukiossa alkanut säätää aika monenkin pojan kanssa jo jotain. Minun tietojeni mukaan se on yrittänyt tosissaan iskeä jo kahta poikaa (samanaikaisesti) ja sain tietää että se on menossa mun entisen kanssa leffaan. Kummallisin asia tässä on se, että Bööstä en todellakaan olisi uskonut, että kukaan poika on siitä koskaan kiinnostunut. Ainakaan kukaan sellainen, jolla on muutenkin tyttöjä ihan riittämiin (=mun eksä). Vaikka ei se mun eksä vissiin ookkaan siitä kiinnostunut kun sillä on joku toinen tyttö kiikarissa (kuinka mukavaa. ja silti me ollaan sen kans kavereita vielä :P se tuli jopa kysymään multa neuvoa sen uuden tyttönsä kans. jeah)

Eli herää nyt kysymys, että mikä näitten poikien mielestä Böössä niin viehättää, kun pienen taustatutkimuksen mukaan(kyllä, olen Ulla Taalasmaan uudelleensyntymä) se on aika monen pojan mielestä hyvännäköinen, kun taas kaikkien tyttöjen mukaan ruma. Hm. Ehkä pojilla pistää sitten silmään enemmän kroppa ja tytöillä kasvot ja luonne? Nou aidia.  Hassu juttu kuitenkin.

Noh, tätä draamaa on hauska seurata.

//Huh nyt pelottaa että joku tunnistaa mut tän tekstin perusteella? Sanokaa jos tunnistatte (tai vaikuttaa siltä että tän tekstin perusteella joku vois tunnistaa), nii osaan eliminoida täältä sit muita ihmisiä koskevia tekstejä pois. En halua et ihmiset lukee tän (vaikka ei tää nyt niin pahaa tekstiä ollu, oliko? ) ja niille tulee paha mieli.//