Ulkona on ihan valkoista ja äiti ja siskot teki aamulla pipareita ja joulutorttuja (minä nukuin).

On niin ihanan jouluinen olo, oon kuunnellu vaan joululauluja eilisen ja samaa linjaa aion jatkaa tänäänkin. Vois käydä ulkona kävelyllä. Taidanpa tosiaan tehdä näin, napata mp3:sen mukaan ja lähtä haukkaamaan vähän happea, niin ei tartte koko päivää olla koneella tai telkkarin ääressä. Kaupatki on kiinni.

Ainut asia mikä vähän häiritsee mun onnea on että mun eksä sekoilee jotain ja sai mut eilen illalla kyllä pahalle mielelle. En tajua miks enää puhun sen kans, se on kyllä niin idiootti ihminen. Ja lisäksi mua ahdistaa se, että tänä jouluna todennäköisesti märistään ja kiukutellaan vaan. Meidän äiti ja sisko itkee kuolleen ukin perään ja iskä ja äiti riitelee kun mummo on tulossa meille jouluna. Yh, en jaksais. Noh, mut joulu on joulu ja kyllä tästä joulusta tulee vielä tosi mahtava : D Varsinkin kun on lunta<3

Hyvää itsenäisyyspäivää ihmisille :)