Kohta on joulu. Meille laitettiin tänään joulukuusi. Ja sain kavereilta lahjoja.

Mulla on vaan jotenki tyhmä olo, ihan kuin olisin tehnyt jotain tosi noloa ja mua hävettäis, mutta en vaan keksi, mitä. On vaan sellainen kiusaantunut olo kokoajan. Varmaan mua väsyttää tai jotain. Huominen enää ja sitten on jouluaatto. Me mennään joulukirkkoon ja sit mummu ja pappa ja setä tulee meille ja syödään paljon.

Joulupäivänä me mennään varmaan luistelemaan. Haluan ihan hirveästi luistella. Ja haluan opetella sellaisen piruetin tai siis ei piruetin vaan sellasen jännän kääntymisen, minkä kaikki mun kaverit osaa. Oon jo kuivaharjoitellut mun huoneessa ja ilman luistimia sujuu jo ihan hyvin : D Haluaisin mää kyllä piruetinkin opetella paremmin. Ja sit sellaisen hypyn, fiuuuu. Ja muks, kun kaadun.

Mää haluan osata lentää. Että menis vaan muutama sekunti kun oisin jo toisessa paikassa. Ja sit kun alkaa olla tällainen tyhmä olo nii voisin vaa kohota ilmaan ja liitää pois jonnekki muualle. Vaikka enpä tiedä auttaisko se paikan vaihdos mitään.

Mää haluan nukkumaan. Käyn vaa äkkiä suihkussa koska pitää käydä tänään suihkussa että voin jouluaattona käydä saunassa. Ois pitäny jo aamulla tajuta niin oisin käyny aamulla suihkussa, olin tänää aika likasilla hiuksilla menossa.