Joo-o. Minusta tuntuu, että elän maailman onnellisinta elämää. Mulla on kesäloman alusta lähtien ollut aivan hirvittävän hyvä mieli, ja kaikki tuntuu tosi kivalta! Ei, en ole rakastunut, olo on muuten vaan hyvä. Ajattelinpas kuitenkin tässä tylsyydessäni kirjoittaa onnellisen elämäni aakkoset, koska jokaisessa itseään kunnioittavassa blogissa pitää sellaiset olla:

A- Aurinko on ihanan lämmin ja, noh, aurinkoinen!
B- Biologia on oppiaine, josta en ennen tykännyt, mutta nykyinen opettaja osaa kyllä opettaa niin mielenkiintoisesti, että bilsakin maistuu!
C- on hassu kirjain.
D- on kans aika hauska kirjain.
E- EI, on aivan mahtava sana osata, mutta se pitää kans unohtaa välillä.
F- Filosofia liittyy kans kouluun, en ole kylläkään vielä opiskellut.
G- Gepardi taitaa olla joku kissaeläin? Pienenä halusin aina olla pantteri, leopardi tai gepardi kun leikittiin jotain!
H- Hiukset. Olen onnistuneesti kasvattanut hiuksiani tässä n. puoli vuotta ja ne on jo ihanan pitkät.
I- Iloinen ihminen on ihana ihminen.
J- Joo, on kiva sana.
K- Kuntonyrkkeily, tällä hetkellä aivan tajuttoman hauskaa ja kuntoa kohottavaa!
L- läksyt, en tykkää kauheasti, mutta ne on varmasti hyödyllisiä jos niihin käyttää kunnolla aikaa ja keskittymistä
M- Minä <3
N-  Nukkuminen on tärkeää, että jaksaa olla hereillä!
O- Omena!
P- Punainen on mun uus lempiväri!
Q- the Queen, kuningatar Elizabeth tulee mieleen tuosta.
R- Rakkaus <3 Mulla ei ole poikaystävää mutta kai perhettä ja ystäviä voi rakastaa, vähän eri tavalla vain.
S- Sinä, joka luet tätä blogia, olet varmasti tosi ihana ihminen!
T- Teatteri. Mun lempiharrastus.
U- Uskomaton minä.
V- Vila on aika hyvä kauppa. ja H&M ja oneway.
W-"Wilma on WWW-liittymä Primus-kouluhallintojärjestelmään.", en ymmärrä tuota lausetta, mut tiedän onneksi silti, mitä Wilma on. 
X- X-ray, en ole ikinä ollut muussa kuin hammasröntgenissä.
Y- Ystävät on ihan kiva juttu.
Z- Zzzzz <- nukkuminen, taas.
Å- Åland, siitä puhuttiin ylä-asteen ruotsinkirjoissa.
Ä- Älytön minä.
Ö- Ööö?  

Äh, olipas tylsä. Musta tuntuu että kaikki tämän blogin lukijat kaikkoavat kohta. Lupaan että seuraava blogikirjoitus on mielenkiintoisempi!